LED - Polskie Forum Komputerowe


#1 2008-07-31 08:45:57

Mornet

Administrator

Zarejestrowany: 2008-07-30
Posty: 38
Punktów :   

Regulamin

Forum to miejsce, w którym można dyskutować niemal na każdy temat (z naciskiem przede wszystkim na tematy okołokomputerowe). Aby jednak zachować porządek i miłą atmosferę na forum, niezbędne jest przestrzeganie poniższego regulaminu:


   1. Na forum nie przeklinamy, chyba że przekleństwo jest elementem kawału - wówczas należy to zaznaczyć dopiskiem "18+" w temacie wątku (co oznacza "co najmniej od lat osiemnastu").

   2. Jeśli już koniecznie musimy użyć wulgaryzmu (bo np. zostaliśmy oszukani na aukcji internetowej), niezbędne jest jego "ocenzurowanie" (zamiana kilku liter w środku wyrazu np. na znaczki ***). Osoby nadużywające wulgaryzmów (nawet "ocenzurowanych") będą karane.

   3. Na forum nie publikujemy linków do stron pornograficznych czy zawierających oprogramowanie pirackie ("warez"), numery seryjne ("seriale") czy łamiące zabezpieczenia ("cracki"). Usuwane będą także adresy stron zawierające linki do stron pirackich.

   4. Jeśli wątek zawiera treści przeznaczone raczej dla czytelników dorosłych, powinien mieć w temacie dopisek "18+".

   5. Nie obrażamy innych forumowiczów.

   6. Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.

   7. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku. Jeśli mamy zapytanie dotyczące współpracy płyty głównej ABIT IC7-G z kartą graficzną ATI RADEON 9600, zakłądamy temat "Problemy z kartą ATI RADEON 9600 i płytą IC7-G", a nie "Pomocy!", "Problemy", czy "Przeczytajcie to koniecznie!". Tematy w stylu "Co wybrać?" także są omijane przez większość forumowiczów. Gorąco polecamy lekturę dokumentu "Jak mądrze zadawać pytania".

   8. Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - w menu forum opcja "Szukaj").

   9. Dział Śmietnik przeznaczony jest dla dyskusji na tematy dowolne, także zupełnie bezsensowne.

  10. Wszelkie wątki zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, a zakładane w innych działach niż Śmietnik, będą przenoszone do Śmietnika.

  11. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane, a w wybranych przypadkach także przenoszone do Śmietnika.

  12. Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.

  13. Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.

  14. Należy unikać animowanych avatarów (obrazków pod loginem), a także animowanych obrazków w podpisach (sygnaturkach) - chyba że animacja jest bardzo dyskretna i nie "kłuje" w oczy.

  15. Avatar powinien ważyć najwyżej 25 kB. Cięższe avatary będą usuwane.

  16. Sygnatura (podpis) powinna być stosunkowo krótka - najwyżej 4-5 linijek (lub obrazek o podobnej wysokości). Obrazki w sygnaturze powinny ważyć łącznie nie więcej niż 50 kB. Dłuższe i cięższe sygnatury będą usuwane.

  17. Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie.

  18. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.

  19. Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów (w tym: "Administrator", "Moderator" czy "LED team").

  20. Reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych jest dozwolone, jednak wolno podać do nich link tylko jeden raz (ewentualnie dozwolone jest umieszczenie linka do własnej strony w podpisie). Powtarzające się linki w różnych wątkach będą usuwane.

  21. Zabronione jest umieszczanie linków do polskich serwisów informacyjnych poświęconych komputerom (także grom). Strony te stanowią konkurencję dla LED i linki do nich będą usuwane. Dozwolone jest linkowanie serwisów zagranicznych.

  22. W przypadku odnalezienia wątków naruszających regulamin forum (zwłaszcza zawierających linki do warezów, cracków czy stron porno) prosimy o poinformowanie moderatorów forum (przycisk Raportuj).

  23. Za łamanie regulaminu moderatorzy będą przydzielać punkty ostrzeżenia. Każde złamanie regulaminu to 10% ostrzeżenia. Gdy forumowicz notorycznie będzie łamał regulamin, a poziom ostrzeżenia wzrośnie do 100%, jego konto będzie blokowane bezterminowo.

  24. Za częste łamanie regulaminu forum w krótkich odstępach czasu przewidujemy także czasowe (kilkudniowe) blokady kont. Jeśli forumowicz się nie opamięta, jego konto będzie blokowane bezterminowo.

  25. Przewidzieliśmy możliwość resocjalizacji dla forumowiczów łamiących regulamin. Ostrzeżenia będą wygasać - poziom ostrzeżeń będzie spadał o 10% co dwa miesiące.

  26. Właściciele oraz administratorzy i moderatorzy forum LED nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez użytkowników.

  27. O zmianach w regulaminie informować będziemy na forum.


Życzymy miłego korzystania z forum LED!

Offline

 
Copyright 2008 LED

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lastchaos.pun.pl www.wwsse.pun.pl www.muforall.pun.pl www.menagospeedway08.pun.pl www.gwiezdni-wedrowcy.pun.pl